dinsdag 9 juli 2013

Lip art.

Heey ! Vandaag iets heel gaafs ! Namelijk lip art !
Ik vind het heel bijzonder en super mooi gemaakt, maar zou ik het dragen ? Nee.
Veel kijkplezier!

    Dit bedoel ik, super Cute toch?
   Je kan natuurlijk ook wat anders maken dan een dier!
    Katje! Super origineel!
    Deze vind ik zooo schattig!
    Rode lipstick kan 'gewoon' al opvallend zijn, 
    Maar zo knallen je lippen helemaal!
    Fruit ! Leuk bedacht , en toch weer iets 
    minder opvallend dan de diertjes!
    Dit is ook leuk bedacht zeg,
    Met je tanden er bij !!
    Awhh!
    Pikachu!!!! Haha!
    Deze is GAAAF!
    Met kleurtjes kun je natuurlijk ook lip art maken,
    Alleen moet ik hierbij aan een clown denken?!

    Deze vind ik (buiten de dieren) het mooist.
   Ook leuk gedaan!
   En toch weer net even anders!
   En met aardbeien!!
   Deze is toch geweldig met die tong? Ha!
    Amerikaanse vlag! Zoiets hadden we nog niet
   gezien!
    En dan hebben we dit.....
    
    Panter print!!
   En dan als laatste mijn favoriet!! 

Dat was het dan weer !! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten