dinsdag 9 juli 2013

10 tot 7(?!) tag.

TAG !!

Hee vandaag heb ik (Merel) de van 10 tot 1 tag voor jullie.
Maar ik doe niet van tien tot 1 omdat het dan heel lang zou worden dus ik doe van 10 tot 7 :)
De laatste tag is al weer zo lang geleden !
Dit is GEEN beauty tag maar gewoon een tag,
 waar in jullie meer over mij te weten komen
Toen ik deze tag zag was ik om.
Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik. Enjoy!

10 random dingen over mij:
1. Ik hou van dieren.
2. Ik heb een beugel.
3.ik ben verslaafd aan chocolade en yokidrink (perzik).
4. Ik neem bijna afscheid van groep 8.
5. Ik houd van de super goedkope body butters van de action.
6. Als ik op vakantie ga kijk ik daar heel erg naar uit.
7.ik heb 6 huisdieren
8. Waarvan 3 paarden maar dat zijn niet echt huisdieren maar ja :)
9.ik haat patat.
10. Ik houd van winkelen.


9 dingen die ik niet leuk vind:
1. Dieren mishandeling.
2.pesten
3.negativiteit
4. Nachtmerries
5. Nagellak weg halen vooral glitternagellak!
6. Opstaan.
7.dat lekker eten zoals snoep vaak ongezond is :(
8. Pijn.
9. Niet kunnen kiezen.

8 dingen die ik leuk vind:
1. Eten
2. Make up
3. Een goed cijfer halen op school.
4. Afspreken met vriendinnen.
5. Cadeautjes geven.
6. Vakantie.
7. Goedkope dingen,
8. Twitter, instagram , YouTube (social media)

7 plekken waar ik graag ben:
1. Thuis.
2. Bij mijn oma en opa.
3. Op vakantie.
4. Bij vriendinnen.
5. Bij de manege.
6. In een zwembadje in de tuin.
7.  Op het strand.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen 
ook al is hij niet helemaal van tien tot één.
Ik vond het iniedergeval heel leuk om te doen,
 tot de volgende keer !!!! 

-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten