maandag 15 juli 2013

Bikini inspiratie.






Heey allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie weer een in inspiratie artikel. En dit keer over bikini's  !! Want jaja we hebben er lang op moeten wachten maar het is mooi weer in Nederland !! ''yeahh''. En mooi weer betekend natuurlijk ook zwemweer en dan moet je er natuurlijk ook een beetje met een leuke bikini bijlopen. Dus ik laat jullie vandaag weer een aantal foto's zien met wat ik super toffe bikini's vind en ik hoop dat jullie er ook een beetje inspiratie uit op kunnen maken.


O die eerste vind ik zooo ontzettend mooi ! Die strik :o




































En eentje die ik heeel erg tof vind maar ik denk zelf nooit zal dragen om af te sluiten. Ik vond het heel erg leuk om te doen en ik hoop dat jullie het ook een beetje leuk vonden.

Kusje Amber,

~ xxx ~







1 opmerking: