zaterdag 6 juli 2013

Opgemaakt juni.


Heeii iedereen.
Vandaag heb ik weer een opgemaakt artikel voor jullie. Ik weet dat juli al weer even bezig was maar doordat ik eigenlijk de hele week toetsweek had is het er niet meer van gekomen. Maar vandaag is hij er dan eindelijk. Zoals je kan zien heb ik weer zeven producten opgemaakt. Dus laten we snel beginnen.




Laat ik beginnen met de oogmake-upreinigingslotion van Nivea. Ik vind dit een hele fijne oogmake-up verwijderaar. Waarom ? Omdat hij lekker mild is. Van de meeste make-up removers krijg ik altijd super gevoelige ogen en ze gaan dan helemaal tranen. Maar dat heb ik gelukkig bij deze niet ! Ik gebruik hem iedere dag ( ik heb weer snel een nieuwe gehaald ) en hij bevalt me super. Echt een aanrader als je net zo gevoelig bent met reinigings lotions als ik.

Dan wattenschijfjes van het merk Derlon. Eerlijk gezegd ben ik nooit zo kieskeurig met wattenschijfjes. Meestal pak ik gewoon een pak in de winkel waar ik dan toevallig ben als ik ze nodig heb. Dit is een pak met 80 schijfjes. Wel een voordeel aan deze watjes is dat er een soort reliëf-patroontje in zit. Dus blijven ze goed in één geheel en zijn ze pluisvrij. Ook deze zou ik weer opnieuw kopen.


Dan een deodorant van Voque. Deze komt uit de Voque Girl lijn. En deze heet Lovebirds. Ik vind de verpakking heel leuk van de voque girl lijn. Alle namen van deze lijn passen goed bij de verpakking. Ik vind deze deo's ook veel leuker om neer te zetten in je kamer of in de badkamer. Deze geur is heel erg zoet, maar ik vond hem super lekker ruiken. Merel en ik hebben samen ook nog een hele voque collectie, misschien dat we daar ook nog wel eens een artikel over maken. Maar deze deo blijft best lang zitten en gaat je niet vervelen. En ik zou hem wel opnieuw kopen.

Dan een mascara van de DA. Meestal heb ik mascara's van een wat duurder merk zoals Rimmel, Maybelline of boujois. Meer in die richting maar een tijdje geleden pakte ik een keer deze mascara van DA, de Volume mascara. En ik dacht laten we het eens proberen. Sowieso wil ik eerst even zeggen dat ik de verpakking super chique vind, doordat hij matt zwart is dat vind ik al heel mooi. De mascara zelf is niet slecht maar ik denk dat ik hem niet meer opnieuw ga kopen want het is niet echt dat ik zeg ''WOOOOW'' ! Dus dan test ik liever nog even door met andere mascara's maar hij is zeker wel aan te bevelen als je niet zoveel aan een mascara wilt uitgeven.


Dan dit maskertje van Montage Jeunesse. Het is een witte chocolade masker, super tof ! Ik hou persoonlijk meestal niet van die peel off maskers, gewoon omdat ik daar meestal het geduld niet meer voor heb. Maar eigenlijk zou ik die ook weer vaker moeten gaan pakken want er liggen er nog wel een paar in mijn la. Maar nu het chocolade masker, ik vind hem erg fijn hij ruikt in het begin wel erg lekker maar hoe langer die erop zat begon de geur me iets te irriteren, maar dat kan ook aan mij liggen want ik hou helemaal niet zo van de geur van chocola. Maar voor de rest vind ik het masker super fijn, maakt je huid lekker zacht en is lekker ontspannend. Dit masker kost rond de 1,80 geloof ik en is gewoon bij de drogisterijen te koop. 


Dan als laatst twee doucheproducten. Ik begin met de douchegel van Kneipp. Deze heet adem vrij. Er zit lekker mint eucalyptus in. En zoals de naam al zegt is hij super lekker voor als je verkouden bent, want de eucalyptus geeft je verlichting bij je verkoudheid en hij verdrijft je moeheid ook een beetje. Maar niet alleen voor als je verkouden bent is hij lekker ook voor s avonds net voordat je naar bed gaat of juist 's ochtends als je net je bed uit komt rollen. Dit is dus een super fijne douchegel en hij kan altijd. Ik ben sowieso als tijd al een fan van kneipp en daarom staat heel de badkamer nog vol met kneipp dingen. Die ik ook zeker nog allemaal wil testen ! Het word misschien een beetje saai maar ook deze zou ik wel weer opnieuw kopen.

Dan weer deze shampoo van Sanex. Zoals jullie misschien al wel weten gebruik ik deze al een hele tijd, omdat ik heb gewoon super lekker vind en hij is niet met te veel poespas.Ik gebruik deze meestal de ene keer en dan doe ik om en om met een andere shampoo bijvoorbeeld die van Shwartzkopf die jullie misschien ook al weleens voorbij hebben zien komen. Deze shampoo is dus geschikt voor normaal haar en ik weet dat hij ook verkrijgbaar is in de anti-roos variant. Wederom ga ik deze dus weer opnieuw kopen.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.

~ xxx ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten