zondag 2 juni 2013

Unboxing AML Telecom.


Hoi iedereen,
Vandaag een unboxing in videovorm.
AML Telecom heeft ons een pakketje opgestuurd 
en in de bovenstaande video kun je zien wat erin zat!
Maar je kan hier ook nog verder kijken voor de foto's !



Dit zijn alle hoesjes die we opgestuurd hebben gekregen.
Ze zaten goed verpakt en ze zitten netjes in een plasticje.


Dit zijn de hoesjes voor de Blackberry Torch 9800.
Het linker hoesje had ik uitgekozen en het rechter hoesje heb ik erbij gekregen!


Dit zijn de hoesjes voor de Blackberry Bold 9700.
Het zijn twee hele leuke vlaggen hoesjes.


Dit is het eerste hoesje voor de Blackberry Torch.
Ik vind het een super leuk bloemen patroon ! 
Het hoesje gaat makkelijk om je mobiel en je kan hem er ook weer makkelijk afhalen, 
maar niet dat hij niet stevig is of dat hij er vanzelf af zou kunnen vallen, nee dat niet !
Het hoesje ligt lekker in je hand.
Aanrader !!!


En dan dit bijzondere hoesje.
Een echt bling-bling hoesje.
Het is een vlinder met een paar bloemen erom heen.
Bij dit hoesje zijn het opgelijmde steentjes.
Ook dit vind ik een heel tof hoesje.
Maar ik denk wel dat dit een iets kwetsbaarder hoesje is.
Maar alsnog heel erg leuk !


 En dan de twee hoesjes voor de Blachberry Bold.
Dit is de Amerikaanse vlag maar dan met een soort oud effect erdoor heen.
En dat maakt hem zo leuk !
Ook deze twee hoesjes passen goed.


Ook deze heeft dat 'oude' effect.
Wij hebben samengewerkt met de webshop www.amltelecom.com  
Wij willen aml telecom heel erg bedanken.
Ik zou zeker even een kijkje nemen op hun site.

~ xxx ~



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten