zaterdag 1 juni 2013

Opgemaakt mei.


Hoi allemaal,
Vandaag hebben we weer een opgemaakt artikeltje voor jullie.
We hebben best veel opgemaakt in de afgelopen maand
en wat, dat gaan we nu laten zien !



Als eerst twee deodoranten .
De linker deo is van vogue girl.
Dit is de CATS variant.
Ik vind de deodorant wel fijn ook de geur vind ik lekker.

Daar naast een deodorant van C1000.
Ik vind hem heel erg lekker ruiken , 
Hij ruikt namelijk naar Aloë Vera.
Hij beloofd 48 uur te blijven werken. 
Dat lijkt me sterk maar ik vind het als nog een hele fijne deodorant !


Dan twee nagelspulletjes.
Als eerst een nagellak remover van DA.
Deze remover bevat geen acceton.
Ik vind hem wel behoorlijk stinken 
maarja dat hebben wel veel nagellakremovers.

Dan nepnagels.
Ik kan deze helaas niet laten zien ...
Maar ik vond ze heel fijn !
Ze bleven lang zitten en ze waren heel fijn in gebruik.


En dan weer wattenschijfjes.
Net als iedere maand weer opnieuw.
Ik vind deze fijn maar niet bijzonder maar wel gewoon goed !

Dan een mascara van Maybeline New York.
Het kwastje is lekker groot en verdeeld de mascara goed.
 Met andere woorden hele fijne mascara !


Dan een maskertje van Kruidvat.
Dit is de aardbei variant.
Als je het maskertje op je huid aanbrengt is hij ook roze !
Ik heb nu nog maar één helft gebruikt maar ik ga zeker de andere kant ook nog gebruiken!

En dan al weer als laatste.
Dit is een shampoo van sanex.
Het is een beetje een saaie shampoo zoals je kunt zien,
maar ik vind de geur zó lekker !
Deze shampoo is gewoon voor normaal haar.


~ xxx ~








Geen opmerkingen:

Een reactie posten