vrijdag 3 mei 2013

Review: Glam & Glitter Nagellak DA.



Hee !
Vandaag een review over drie nagellakjes van de Glam & Glitter collectie van DA.
Deze heb ik getest en ik wil het graag aan jullie laten zien !


Dit zijn de nummers van de nagellakjes.
(van links naar rechts 105,106,108)
De lakjes bevatten 9 ml.
De lakjes hebben een fijn borsteltje.
Ze dekken na ongeveer 2 laagjes goed !


We beginnen denk ik al met de bijzonderste van de drie.
Dit is een hele donker paarse kleur met heel veel glitters.
Ik houd niet zo van hele donkere kleuren op je nagels maar deze vind ik toch wel heel mooi!
Dit is nummer 105.
Hij dekt al in 2 laagjes goed.


Ook dit vind ik een hele mooie kleur.
Maar o wat jammer dat ze bij de DA lakjes alleen maar nummers hebben :(
Dit is dus nummer 106.
Toch dekt deze het minst goed van de drie.


En nummer 108.
Dit vind ik persoonlijk,de mooiste kleur.
Het is een blauw/grroene kleur.
Dit lakje dekt wel weer goed in twee laagjes.
Wat ik ook fijn vind aan de verpakking is de lange dop, zo kan je hem makkelijk vast houden.


Ik weet niet ofdat het jullie al was opgevallen aan de foto maar ik vind het heel handig dat de collectie duidelijk op het potje staat en niet op een stikker, pluspunt!
Als je van glitter houd moet je deze lakjes zeker proberen.
De  lakjes zijn verkrijgbaar bij DA en kosten 2,99 per stuk.
Tot de volgende keer  :)
Doei! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten