zaterdag 7 juni 2014

Mijn iphone hoesjes.

Hallo allemaal,
Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn iphone hoesjes stash.
Ik heb een iphone 4s in het wit.
Ik was deze net aan het uitzoeken en toen dacht ik 'hé laat ik er een artikel over schrijven'.
Het is niet zo dat ik verschrikkelijk veel hoesjes heb, maar toch vind ik het leuk om ze aan jullie te laten zien. En heb ik ze dus voor jullie op een rijtje gezet.



Ik begin met deze twee hoesjes.
Ze zijn mint groem en licht roze van kleur.
Deze zijn allebei erg flexibel en gaan erg makkelijk om je telefoon heen.
Eerst dacht ik dat ze juist hierdoor misschien ook te snel van je mobiel af gingen,
 maar dat valt reuze mee.
Ik heb deze gekocht bij de primark in Rotterdam,
maar ze zullen ze op andere vestigingen ook vast hebben.
De prijs van deze hoesjes was volgens mij €2,- per stuk.


Dan  over naar de volgende twee hoesjes.
De linker is een namaak van een ouderwedse nintendo gameboy.
De randjes zijn niet bedrukt met een print maar transparant gelaten.
Dit hoesje is wel een hard hoesje maar heeft geen randjes naar boven,
dus als je je mobiel zou laten vallen op je scherm helpt dit hoesje niet.
Dan rechts een hoesje met leuke vlinders.
Ik vind deze echt heel gaaf!
De ruimtes tussen de vlindertjes zijn open gelaten dit geeft dus een leuk effect,
 want je ziet je iphone erdoor heen.
Deze hoesjes heb ik op de markt gekocht maar zijn ook online verkrijgbaar.
 Ik betaalde hier €5,- per stuk voor.


En dan alweer de laatste twee hoesjes.
De eerste vind ik ook heel leuk maar is wel minder praktisch.
De panda die je er opziet is namelijk in 3D en kan je dus van links naar recht schuiven
en komt er dus een spiegeltje tevoorschijn.
Dat vind ik trouwens wel een heel leuk detail maar is wel wat minder handig,
want dat maakt hem nogal groot.
Het pootje is er wel al eens afgebroken in mijn zak maar,
gelukkig heb ik die er wel weer aan gekregen.
Dit hoesje kost rond de €10,- bij de claires.
 Het rechter hoesje is het hoesje wat ik als aller eerst had.
Deze is meer handig en veilig als dat hij er mooi uit ziet maar bschermt je mobiel wel goed.
Al hoewel de magneet aan de bovenkant niet heel sterk is.
Dit hoesje is te koop bij de Hema voor ongeveer €12,-
Nou dit waren mijn hoejes, ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.
Ik draag bijna altijd wel een hoesje om mijn iphone,
omdat het veiliger is maar ik vind het er ook heel leuk uitzien.
Ik ben ook nog van plan om een keer zelf een hoesje te gaan ontwerpen maar dat moet ik allemaal nog even uitzoeken.
Bedankt voor het lezen en tot volgende keer!
Kus, Amber.


1 opmerking: