zondag 9 juni 2013

Tag: This or That?

Hee !
Vandaag hebben wij een tag voor jullie; de this or that tag!
We doen alleen het gedeelte van de nagels en make-up, omdat onze blog daar tenslotte over gaat.
Veel leesplezier!!






Make-up:
Blush of Bronzer? 
Merel: Zeker weten blush, omdat je er veel meer mee kunt variƫren.
Amber: Blush, omdat er zoveel  kleuren zijn en je kunt uitvinden wat je mooi staat en wat niet.

Lipgloss of Lipstick?
Merel: Lipstick, al vond ik deze wel moeilijk omdat sommige lipglossjes heel mooi kunnen zijn.
Amber: Lipstick, omdat ik een lipgloss soms vind plakken. Maar sommige kunnen heel mooi zijn over een lipstick en plakken niet, dus , ik twijfel.
Eyeliner of Mascara?
Merel: Mascara, omdat ik wel vind dat bij eyeliner ook een mascara hoort, maar andersom kan wel heel mooi zijn vind ik.
Amber: Mascara, omdat ik dat elke dag draag en ik heb vrij blonde wimpers, en eyeliner met blonde wimpers lijkt me niet zo mooi.
Foundation of Concealer?
Merel: Foundation, ook al draag ik het niet, ik zou toch voor foundation gaan om mijn huid mooi egaal te maken.
Amber: Concealer, foundation draag ik niet altijd, concealer wel.
Neutraal of Kleur?
 Merel: Kleuren, omdat ik simpelweg van kleuren houd, ook bij oogschaduw bijvoorbeeld.
Amber: Hmm,  voor een feestje vind ik felle kleuren heel mooi,  maar voor dagelijks ga ik toch voor neutraal.
Oogschaduw in vaste vorm, of Losse poeder oogschaduws?
Merel: Vaste oogschaduw, het is gewoon veel simpeler om te gebruiken.
Amber: Sowiezo vaste oogschaduw, het is makkelijker in gebruik.
Kwasten of Sponsjes?
Merel: Kwasten, ik weet niet waarom, maar ik pak toch vaker een kwast dan een sponsje.
Amber: Kwasten,  die kun je overal voor gebruiken.


Nagels:
OPI of China Glaze?
Merel: China Glaze, ik heb er zelf geen lakje van maar ik zie er altijd zulke mooie swatches van!
Amber: Ik heb van beide merken geen lakje, maar OPI lijkt me fijner.
Lang of Kort?
Merel: Lang, maar niet te lang dat het van die heksennagels zijn!
Amber: Lang, behalve als het 'vies' lang wordt, dan heb ik liever kort.
Acryl of Natuurlijk?
Merel: Acryl vind ik echt super mooi, dus acryl!
Amber: Acryl nagels zijn zooo mooi, ik ga voor acryl nagels.
Fel gekleurd of Donker?
Merel: Fel !! Ik hou van kleuren, zo als ik al eerder zei!
Amber: Fel gekleurd, dat vind ik vooral leuk voor de zomer en het valt lekker op.
Met nailart of Zonder nailart?
Merel: Zonder, ik vind het heel lastig om bij mezelf te doen, vooral met mijn linkerhand (dus op mijn rechterhand) nailart maken mislukt vaak. Al vind ik het wel heel leuk staan.
Amber: Met nailart omdat ik het vrolijker vind staan.

Dit waren de vragen over make-up en nagels, bedankt voor het lezen van dit artikel !


 ~ xxx ~

Amber en Merel




Geen opmerkingen:

Een reactie posten