vrijdag 14 juni 2013

Review nagellak John van G.


Heii,
Vandaag heb ik weer een nieuwe review voor jullie.
En dat is een review over deze twee lakjes van het merk John van G.
Dus als je benieuwd bent naar de swatches en nog wat meer informatie, 
kijk dan snel verder.



Wij hebben deze lakjes gekregen van Chantal van beautysalon Splendeur.
Waar ik jullie al eerder kennis mee het laten maken.
Toen wij deze nagellakjes voor het eerst uitpakte werden we meteen enthousiast!



Om te beginnen vind ik de flesjes er heel leuk uitzien.
Lekker rustig maar zeker niet saai.
Het kwastje is ook erg fijn; niet te dik maar ook zeker niet te smal,
en houd ook handig vast.
Ook vind ik het heel erg leuk dat het logo van John van G. in het dopje gedrukt staat.
Zo zijn de lakjes goed te herkennen.


Als eerst dit mooie paars/roze lakje.
Hij dekt wel na één keer maar ik zou toch aanraden
 om twee laagjes aan te brengen voor optimaal resultaat.
Verder droogt de lak redelijk snel.
Dit is nummer 55.


Dan over naar dit mooie lakje.
Ik kan de kleur niet heel goed beschrijven maar hij is heel mooi ! 
Van deze lak moet je wel echt twee laagjes aanbrengen anders dekt hij niet mooi,
maar na twee laagjes is het een super mooie kleur !
Dit is nummer 112.

Ik ben heel tevreden over deze twee lakjes.
Ze blijven goed zitten na ongeveer drie dagen gaat hij wat chippen,
maar dit kan je natuurlijk uitstellen met een goede topcoat.
Deze lakjes glanzen mooi en ik vind de kleuren samen ook erg mooi,
bijvoorbeeld met een nailart.
De nagellak is te koop bij sommige drogisterijen en bij beautysalons.
En kost 7,50.
Dit was het alweer, doeii xx

~ xxx ~


2 opmerkingen: