woensdag 13 maart 2013

Lipgloss DIO.


Heey iedereen,
Vandaag een review van dit grappige potje.
Deze heb je al kunnen zien in de shoplog.
Ik weet het merk niet precies want dat staat er niet op.




Nou dit is hem.
Ik vind het potje echt leuk en  orgineel.
Wel is het potje een beetje smal.
Ook zit het er ook leuk uit op je kaptafel of op je bureau.
De onderkant van het potje in donkerder blauw dan het dekseltje.


Zoals je kan zien op de foto is de lipgloss goed gepigmenteerd.
Hij is dus mooi rood.
Op de foto lijkt het wel of dat er glittertjes inzitten maar dat is niet zo.



Op mijn lippen vind ik hem ook erg mooi.
Hij is niet te heftig maar je ziet toch wel dat je iets op de lippen heb.
Deze heb ik bij de DIO gekocht en hiervoor betaalde ik 2,50.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten